Ashley Tisdale Fan Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

Ashley AİDS değil

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
|-Jelibon-|
Admin

Mesaj Sayısı : 149
Kayıt tarihi : 24/01/09
Yaş : 29
Nerden : Ashley'min Gözlerindenn

Ashley AİDS değil Empty
MesajKonu: Ashley AİDS değil   Ashley AİDS değil Icon_minitimePaz Ocak 25, 2009 3:46 pm

Last week, High School Musical star Ashley Tisdale was the victim of a false Internet rumor claiming she was dying from AIDS. And now Tizz’s mother is speaking out!

“My daughter is healthy and just fine — but my husband and I just don’t know why anyone would spread such a rumor,” Ashley’s mom, Lisa Tisdale, 52, told Star at the family home in Toluca Lake, Calif. “And what really upsets me is that anyone can write anything, and it ends up on the Internet. It’s so irresponsible; so many people will just assume it’s a fact.”

FYI: The rumor was that Ashley only had six months to live after being diagnosed with the HIV virus, possibly acquired from “contaminated equipment” used during her Nov. 30 nose job.

Geçen hafta,HSM yıldızı Ashley Tisdale AİDS yüzünden öleceğini belirten bir yanlış dedikodu kurbanıydı. İşte annesinin görüşleri:

"Kızım sağlıklı ve iyi durumda- ama eşim ve ben birinin neden böyle bir dedikoduyu başlatmış olabileceğini bilmiyoruz"dedi Ashley'in annesi Lisa Tisdale,52, Toluca Gölü,California daki evlerinde."Ve beni esas üzen herhangi bir kimse birşey yazıp bunu İnternete koyabilir.Bu çok sorumsuzca;böylece bir çok insan bunu gerçek olduğunu sanabiliyor.

NOT:Dedikodu Ashley'e HIV virüsü teşisi konulduğunda sadece 6 ayı kaldığını, ve muhtemelen geçirdiği burun ameliyatında kullanılan kirli malzeme olduğunu belirtiyordu

tamamen benim çevirim

ALINTI !
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ashleytisdale.5forum.net

Ashley AİDS değil
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası